Fontana
Ko zainteresirana javnost priskoči na pomoč
Občinski proračuni so vedno premajhni za vse investicijske želje in običajno je treba krčiti investicijsko vrednost projektov. Pri projektu Čufarjev trg ni bilo nič drugače. Želeli smo narediti sodoben, multifunkcionalen in atraktiven trg.
Sredstva so bila omejena, naročnik, Občina Jesenice, pa ni prav verjel v naše ideje, ker so se jim zdele preveč smele in sodobne. Na koncu smo jih kljub vsemu uspeli prepričati, da so sprejeli naš projekt. V veliko pomoč so nam bili pri tem gimnazijci bližnje gimnazije, ki smo jim pokazali načrte, jih navdušili in jih kot bodoče uporabnike vključili v razpravo o podobi novega trga.
Včasih se je treba posluževati subverzivnih metod in preko zainteresirane javnosti pokazati naročniku, da pomembna skupina družbe določen prostor resnično potrebuje.
Ime projekta: Čufarjev trg
Lokacija: Jesenice
Naročnik: Občina Jesenice
Površina: 3.000 m²
Projekt: 2001
Izvedba: 2003
Ekipa: Matej Kučina, Marko Studen (Scapelab), Domen Šega, Jernej Černe
Foto: Miran Kambič, Matej Kučina
Nagrade: Piranesi častno priznanje 2005, Nominacija za Plečnikovo nagrado 2005